torsdag, augusti 30, 2007

Torsdag...

...och i stället för att duscha, klä på mig och åka till Stockholm för att träffa Darling E så har jag snöat in på bloggen Gycklargrvppen och sitter och läser det ena inlägget efter det andra utan att riktigt kunna sluta...

Lite smakprov:

Om Tobbe Trollkarl:
Skåda bilden ovan. Skåda så ondskefullth leende thän mannen är. Skåda huggtänderna. Skåda then dæmoniska blicken. Men skåda icke för länge, och gör *korstecken*, ty mannen på bilden kan förhæxa. Mannen med de demoniska ögonen, det ondskefulla leendet och de sylvassa huggtänderma kallar sig Tobbe Trollkarl.

Om mobiltelefonförbud i skolan:
De fördärfade skolbarnen skall äntheligen tagas i vpptvktelse och skiljias från sina sataniska telefonlvrar hwilka användes för att commvnicera med hin håle, skicka otvktsbeställningar wia sms samt kiöpa ringsignaler och "skinka 1 + 2" ifrån thän digitala månglaren Jamba vti Tysklands svmpmarker. Nv ber wi, Gycklargrvppen, om för att vtvecklingen bakåt fortsätter i än rascare takt och att skolbarnen lär sig latin, bestraffas gienom kroppsligth späk samth att lärarskråeth afskaffas medan thä vtbildade sysslorna tas över af hardföra jesviter! Så FVCK YOV, alla mobiltjattrande skolbarn i framthiden!

Nu skall jag pallra mig ner till duschen, klä på mig och åka till Stockholm!

PS: Vill ni ha musik till Gycklargrvppen så är Unholy Warcry med Rhapsody ett bra tips. Kastratsång, dubbelkaggar och långa gitarrsolon i all ära, men den långa inledningen med Christopher Lee ger extrapoäng! Om ni inte är så mycket för Lord Saruman så kan ni lyssna på Lord of Thunder i stället.....

1 kommentarer:

Bloggblad sa...

Så bra att jag fick länken till Gycklargruppen - jag har läst och skrattat där många gånger, men så försvann adressen. Det var väl datorn som åt upp den.