lördag, september 29, 2007

Usch-lista!

Usch 1:
Det börjar bli kallt i huset! Eftersom jag är snål tänker jag dock vänta några dagar till med att slå på värmen....

Usch 2:
Vad uttråkad jag är! Vill inte kliva upp ur sängen idag (fast det kan ju i och för sig hänga ihop med usch-1 eftersom mitt duntäcke är härligt)...

Usch 3:
Undrar om jag någonsin kommer att kunna åka in till Örebro utan att komma hem igen minst ett par tusen fattigare?

Usch 4:
Usch, vad jag vill ha en cigarett just nu, men eftersom jag har bestämt mig för att inte röka i mitt sovrum mer så blir det ingen...

Usch 5:
Jag fuskade med något igår kväll. Tänker inte berätta vad det handlar om, men jag fuskade i alla fall...

Usch 6:
Vilket tråkigt inlägg det här blev! Undrar som jag skall göra en Aronson och lägga ner bloggen? Problemet är ju att om jag skall göra en riktig aronson så skall jag blogga på tills att jag har 100 000 unika besökare, och då har jag sisådär 85 378 besökare kvar att invänta...

7 kommentarer:

Ponte sa...

Nu är det bara 85 377 som saknas!

Rexxie sa...

Skall jag tolka det som att du vill att jag lägger ner?

:-)

Ponte sa...

Japp! Nej, bara som att det med stormsteg närmar sig slutet om du ska göra en Aronson!

Elisabet. sa...

Nej, nej, inga såna dumheter.

Jag har aldrig läst den här Berömde Schulman och när jag väl börjar bli liiiite intresserad, då slutar han.

Håll dig kvar.
Kram, kram.

Rexxie sa...

Jag förstod aldrig riktigt varför Schulman blev så kritiserad! Visst, han var elak emellanåt, men på ett befogat sätt...

Anonym sa...

1, ekonomisk.
2, ljuvligt.
3, va fan?
4, bra val!
5, jättebra, MED applåd!!!
6, fattar då ingenting!

Rexxie sa...

Atir:
Näpp, fusket på femman var inte bra...

Det innefattar nämligen rökning (och jag har fuskat idag igen, så i morgon får jag ta nya tag)...