måndag, augusti 13, 2007

Cara Mia!

Fred har ett litet test om vilken kändis man passar bäst ihop med, och tydligen så är det Måns som jag skall dejta....



Måste erkänna att jag blev lite besviken när Martin Stenmarck försvann, men en dejt med Måns går väl inte av för hackor heller (kanske lite stor åldersskillnad bara; blir det inte lite pedofilvarning när man är mer än dubbelt så gammal som sin dejt ???).

Gör testet själva!

Ni får välja om ni vill ha en manlig eller kvinnlig dejt, här är vi inte knussliga (min kvinnliga dejt blev för övrigt Tone Bekkestad)

7 kommentarer:

Anonym sa...

D� l�r vi tr�ffas du och jag, f�r jag ska ocks� dejta Tone :-)
Jag snodde testen fr�n din sida utan att fr�ga, f�rl�t mej... och nu t�nkte jag sno den l�nga listan ocks� som jag sett b�de hos dej och jerry, fast jag skriver v�l egna svar ;-)
Men de jag undrar egentligen �r om jag f�r och SKA l�nka till din Blogg??..
Kram p� dej

Rexxie sa...

Åhhh, en ny läsare! (jag tror i alla fall inte att jag har sett till dig tidigare)...

Vilken lista är det? Självklart får du använda den; jag har antagligen snott den i min tur från någon...

Vill du länka så får du, och vill du inte länka så gör du inte det! It's a free world!

Kram själv!

Anonym sa...

Helt ny l�sare....men inte f�r sista g�ngen...:-)

Elisabet. sa...

Hej rexxie .. ja, Tone får det kämpigt .. jag ska också dejta henne ..,-)

Rexxie sa...

Darling E:
Åhhh, vad glad jag blir att du bryter med heteronormativiteten och kollar vilken tjej du skulle dejta!

För övrigt vet vi ju redan om din förkärlek för meterologer :-)

Tone får det nog inte så jobbigt; jag koncentrerar mig på Måns.

PGW sa...

Ja sorry men Stenmarck har fullt upp med mig. Jag vet egentligen inte så mycket om honom, är han trevlig?

Rexxie sa...

Inte en aning, men i de intervjuer mm som jag sett honom i så ger han ett genomtrevligt och varmt intryck!

Sen måste jag ju erkänna att om jag skulle kombinera alla delar som jag skulle värdera hos en 10-poängskille så skulle det bli Stenmarck....