måndag, augusti 27, 2007

Veckan som gick...

...var jag hemma hos mina föräldrar onsdag-söndag. Som vanligt blev jag lite lätt stressad, har så himla svårt att sitta och göra ingenting hos dem (inte hos någon annan heller för den delen)...

Hittade i alla fall en skinnjacka i Västerås som ser ut som jag vill (inte så jättekort och med ståkrage), och dessutom var den på halva priset :-) Nu skall jag bara byta ut knapparna i den mot lite snyggare knappar så blir den perfekt i höst! Dessutom hittade jag ett par rutiga och ett par randiga brallor på H&M, så shoppingmässigt var veckan lyckad!

Var i alla fall trevligt att träffa en av mina äldsta (och bästa) vänner; vi träffas bara typ en gång per år av någon anledning.

Såg för övrigt i VLT att det skall öppnas en gay-klubb i Västerås som skall ha öppet ... tada ... en gång i månaden, och dagen efter så kom den sedvanliga invändaren som ifrågasatte varför det skulle öppnas en gayklubb eftersom det inte finns några heteroklubbar, och att det bara är modernt att vara bög, och att vi får skylla oss själva för att vi blir diskriminerade... Suck! Att folk inte kan ge sig!

Nu måste jag ge mig i kast med att försöka hinna ikapp alla bloggar; har väl ett antal 100 inlägg som ligger olästa...

1 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du...vet egentligen vad jag ska säga om den där insändaren...."modernt", "skylla sej själva"....orkar bara säga "suck"...
Den där "fladdermusen" var en bild jag hittade när jag sökte på ordet "lyhörd"...en sida om Cunnilingus :-)
Å du...MIN snickare är sexig! :-)
Kram på dej