måndag, december 04, 2006

Smartast....

Fick bara 1,7 poäng på Högskoleprovet och inte 1,8 som jag trodde efter preliminärrättningen, så jag är lite besviken.

Det räckte i alla fall till att bli smartast i Karlskoga enligt Aftonbladet, så jag kan väl inte vara hur besviken som helst :-)



Tur att jag inte bor i Stockholm, för där hade jag bara kommit på 117:e plats, och i Malmö på plats 35:e, och i Göteborg på 131:a plats. Där kan vi också konstatera att göteborgarna är smartare än stockholmarna, och de är i sin tur smartare än malmö-borna.....

9 kommentarer:

qi sa...

Grattis smarting!!!

Anonym sa...

Coolt! Värsta killen! :-)

Rexxie sa...

Snarare värsta gubben :-)

Aronson sa...

It's just a stupid test. Stockholmare är ALLTID smartast.

;-)

Rexxie sa...

Tyvärr har du nog rätt i det, Aronson, för om vi hade varit lite smartare hade vi också bott i Stockholm...

Anonym sa...

Du är inte bara smartast, du är snällast också!
TACK TACK TACK!!!

Anonym sa...

Jag vill också vara råsmart. Men icke. Tur jag har en snygg kropp.
Tss..

Elisabet. sa...

Och tänk, att man blir kallad "Darling E" av en sån smart man .., gissa, om man blir mallig ..-)

Rexxie sa...

Salt:
Det var så lite så!

Kim:
Jag skulle när som helst byta ut min intelligens mot att bli snyggare!

Darling E:
Att kalla dig för just Darling E är väl ungefär det smartaste jag gjort på de senaste åren....