måndag, december 04, 2006

Macho, macho, man! (the saga continues...)

Idag skruvade jag upp fläkt-monstret!



Trodde att jag skulle bli galen först; hittade nämligen inte slagborrmaskinen, men efter att jag letat igenom hela huset två gånger så hittade jag den snyggt och prydligt i sin lilla svarta bärväska ungefär 3 decimeter från verktygslådan...

Kom även på varför man inte skall köpa rostfria pryttlar. Jag kommer att få putsa bort fingeravtryck på den ungefär femtielva gånger om dagen....

4 kommentarer:

Anonym sa...

Av erfarenet vet jag att det inte brukar bli fingeravtryck på de rostfria fläktarna. Det blir bara en h-vetes massa damm som klibbar fast. Vi har en hemma så I know..

PGW sa...

du får klappa på hela fläkten så att det blir jämt fördelade avtryck, då syns det inte lika mycket ... ;-)

Anonym sa...

Det är bara att smörja in hela fläkten med barnolja. Torka sedan tort...funkar!!

Hagge

Rexxie sa...

Hmmm, barnoljan och pgw's klappning ger nog ungefär samma resultat, dvs att fläkten blir lite lagom inoljad...

Tål att tänka på!