söndag, december 31, 2006

Nyårsafton hittills...

Först en hyfsat lång promenad (drygt 6 km t.o.r) till affären för att handla. När jag kom hem kom jag på att jag glömt svartvinbärsgelén, så då tog jag en promenad till nästa affär så det blev 4 km till.

Efter det middag i min ensamhet (potatisgratäng, marinerad rostbiff, ärtor och svartvinbärsgelé) och till "efterrätt" saffranskolor en masse (och ja, saffranskola är betydligt godare än det låter. Däremot kan ni hoppa över kolorna med pepparkakssmak, de är ingen höjdare).

Sedan Little Brittain live in Blackpool, hysteriskt roligt, följt av ett program på Kunskapskanalen om arkitektur.

Nu blir det Shortbus och digestivekex och vitlöksost (jaja, jag är säkert uppe i 110 kilo snart igen om jag inte passar mig, men det får jag väl fixa efter nyår) .

Gott Nytt!

13 kommentarer:

Anonym sa...

Gott nytt år, Rexxie!
Mat är gott!

Rexxie sa...

Tackar! Japp, mat är alldeles för gott...

Anonym sa...

Gott nytt till Rexxie!
Hoppas du får ett fab år och att alla dina önskningar slår in. Även de mindre rumsrena.

Rexxie sa...

Tack Kim!

Just nu känns det som om jag får koncentrera mig på att orka kliva upp ur sängen på morgnarna, så några mindre rumsrena önskningar kan jag nog bara drömma om....

Rexxie sa...

aa

Rexxie sa...

aaa

Rexxie sa...

s

Rexxie sa...

s

Rexxie sa...

a

Rexxie sa...

a

Rexxie sa...

a

Anonym sa...

Pertaining to decades they have got been refining their particular line of women's [URL=http://www.northfacedenalijacket.org/#500]north face jackets on sale[/URL] along with new patterns from the most recent fleece materials. This suggests that will whatever your out of doors wants are there exists a wool that should meet up with them.Wool is produced predominantly via recycled plastic items and over the years it [URL=http://www.northfacedenalijacket.org/#919]links[/URL] into a anchor of the outdoor industry.

Anonym sa...

First class atheletes have skied extensive trail networks with scenic views at [URL=http://www.northfacejacketsforsale.net/#1336]www.northfacejacketsforsale.net[/URL] resorts such as Silver Star, Mount Washington, Callaghan Area (near Whistler), Panorama and Throwing Horse.The right garments could make or break your nordic skiing vacation. Below is a quick [URL=http://www.northfacejacketsforsale.net/#928]north face pro deal[/URL] in order to cross country skiing attire.