onsdag, oktober 24, 2007

Stakar...

  ...är ju alltid intressant när man börjar närma sig advent och när det börjar bli mörkare ute. Via Annaa Mattsson hittade jag ljusstaken att köpa i år, nämligen antingen en ängelparad eller en bögparad!

Änglarna är väl i och för sig roliga....

1_anglar

...men de är ju ingenting jämfört med fem svartklädda kulturbögar på parad!

1_parad

Ännu roligare hade det ju varit om de varit uppklädda i små sailor-uniformer, eller som Village People, men man kan ju inte få allt....

14 kommentarer:

MB sa...

Du får ursäkta men det var ngt av det fulaste jag sett i mitt liv när det gäller adv.stakar!

Rexxie sa...

Hahaha, jadå, jag ursäktar dig!

Ponte sa...

Jag håller mig nog till mina båda gamla stakar, de har hängt med några år, men men...

PGW sa...

Jamen kulturbögarna var ju jätteroliga :-)

Det Mörka Hotet sa...

Jag håller med både dig och The Pale Green Woman: kulturbögarna var kanonhäftiga!


DMH/Samuel

Rexxie sa...

Ponte: Om jag har förstått din blogg rätt så är det tämligen frekvent med stakbyten för din del... :-)

PGW + Samuel: Puh, tur att någon håller med mig!

Anonym sa...

Kulturbögarna! Hurra. Stormtjusiga.

Anonym sa...

Tack för kramen, Rexxie! Elisabet sa att en av hennes kramar var från dig.

Elisabet. sa...

Den där herr-staken kanske jag borde köpa ..-)

Rexxie sa...

AB:
Varsågod, tyckte att du behövde en :-)

Darling E:
Herrstakar kan man aldrig få för mycket av...

Anonym sa...

Ååhh vill också ha stake!

Rexxie sa...

Tennis:
Skillnaden är väl att du kan kan få det när du vill, och att jag måste köpa mina i en affär...

:-)

Ponte sa...

Men Rexxie, nu saknar vi en uppdatering...

Elisabet. sa...

Hur är det med dig Rexxie?
Jag saknar dina inlägg.

Är du pratsugen kan du ringa.

Kram,kram.