lördag, november 18, 2006

Still alive....

...men uttråkad och deprimerad till max! Orkar knappt ens läsa mina favoritbloggar längre... Nåja, deprimerad är väl att ta i, men något i den stilen åtminstone. Som det känns just nu så kommer det nog att räcka om ni kommer hit någon gång i veckan och kollar om det hänt något, och risken är nog ganska stor att det inte står något nytt...

Mest spelat på min mp3-spelare just nu kan jag väl åtminstone bjuda på:

Frankie Lane - Rawhide
Kylie Minogue - Your Disco Needs You (Japanese Version)
Madonna - Jump (Pablo & Paulo Hard Tribe Fan Radio Mix)
Mihai Traistariu - Tornero (Cre8 Remix)
Nancy Sinatra & Lee Hazlewood - The Girls In Paris
Pet Shop Boys - Delusions Of Grandeur
Pet Shop Boys - Sexy Northerner (Mike Danavan'S Blond Twiddle Poop Mix)
Russian Red Army Choir - Soviet National Anthem
Scissor Sisters - Return To Oz
Scissor Sisters - She's My Man
Scissor Sisters - I Can't Decide

Se där, inget spännande där heller (förutom kanske möjligtvis Sovjets nationalsång och Rawhide som alltid gör mig på åtminstone lite bättre humör)

7 kommentarer:

Herr Planström sa...

Upp och hoppa! My disco needs you ;)

Rexxie sa...

Upp och hoppa?

Hmmm, och jag som inte ens vågar skriva kommentarer hos dig när du är nere för att jag inte skall låta för plattityd-aktig (typ Krya på dig, Ryck upp dig och liknande saker).

Nu har du satt ribban, så nästa gång tänker jag ösa på med plattityder!

:-)

Elisabet. sa...

Puss på dig!
Jag tycker om att skutta in hit oavsett vad som står här.

Rexxie sa...

Tackar, darling E! Grattis på namnsdagen för den delen!

Anonym sa...

Sovjets nationalsång är bara såååå bra, och det är du också.. =)

Walentine Andersson sa...

Skickar en liten kram från Göteborg!

och sen vet jag inte mer att skriva så du får en kram till!

Hoppas du snabbt återkommer till ofta återkommande skrivande. Gillar ju läsa om dig ju )

Rexxie sa...

Tennis + Walentin: Tackar!