onsdag, november 01, 2006

Kvällens film....

... var Agents Secrets, en fransk agentfilm av Frédéric Schoendoerffer.

Kan ärligt erkänna att jag tappade bort mig efter ungefär 2 minuter, så jag kan inte direkt påstå att jag vet vad den handlar om.

Någon skulle spränga en båt (fast det fick man inte se), någon blev skjuten i huvudet av någon annan (oklart av vem och hur denne någon hörde hemma i handlingen), någon hamnade i fängelse efter att någon annan planterat heroin i väskan och för att komma ut blev någon tvingad att mörda någon annan, och till slut kom den första någon och hämtade den sista någon och så åkte de iväg i en BMW. Det var väl ungefär allt...

Om jag hade ett betygssystem (vilket jag inte har) skulle den få ett R av fem möjliga.

Appropå förra parfyminlägget så hittade jag the motherload of samples, 50 st små 1 ml samples för 50$....

0 kommentarer: