lördag, november 04, 2006

Inaktiv lördag....

Skäms lite, men jag har inte ens klätt på mig, sitter i pyjamasen fortfarande :-)

(nåja, jag har faktiskt dragit på mig en träningsoverall över pyjamasen eftersom det är kallt...)

Har suttit och sorterat mp3'or i stället för att göra något vettigt. Har lite knappt 36 000 st, och det räcker till ungefär 2 200 timmars oavbrutet lyssnade.... Till min förvåning är det ungefär lika mycket klassiskt som modernt; jag skulle ha gissat på mer klassiskt.

Jösses vilka tråkiga deltagare Ingvar & Co har hittat till På Spåret i år!

12 kommentarer:

Anonym sa...

Men eller hur! Hur långt ner på listan fick man gå för att ta med den där lismande smilfinken Göran Hägg! Vart är alla gammla deltagare? Fast iofs, så länge inte Tomas Ravelli och Susanne Axell är med igen så...

Rexxie sa...

Lismande smilfink är en klockren beskrivning av Göran Hägg! Var är Cecilia Hagen, var är Carl-Jan, var är Lotta Bromé?

Är det inte för den delen lite heteronormativt att alltid ha tvåkönade par? Hade inte Magnus & Brasse varit en bättre kombination?

Anonym sa...

Mja.. så genusradikal är jag inte så att jag vill ha enkönade par i på spåret, nån gräns får det vara!!.. =) haha.. oohhh nu måste jag skirva ett helt inlägg om denna fantastiska show!

Rexxie sa...

Hmmmm.....

Jaja, jag kan väl släppa tanken på enkönade par då (fast Carl-Jan & Lotta är ju på gränsen :-)

Jag tror för övrigt att Carl-Jan & Anette Kullenberg skulle vara en klockren kombintation!

Anonym sa...

HAHA.. C-J och Lotta har väl bytt kön med varandra!
Men herregud!!!! Vi MÅSTE lobba för det. dom skulle typ krossa allt annat motstånd någonsin!

Anonym sa...

Jag hatar Susanne Axell och hennes smajl.Sen så hatade jag den där bruttanmed hästfejset i går.Ja, hon som satt brevid Magnööös. Caroline Af Ugglas är faktiskt en häftig brutta ( jag har träääääääääffaaaaaaaaaaaatt henne )

Rexxie sa...

Kajsa Ingemarsson menar du?! Tråkig författare dessutom! Små citroner gula är väl ungefär så utslätat förutsägbar som det går att få en bok....

Vem är Susanne Axell? Är det hon med sjukvårdsprogrammet?

Anonym sa...

OOhhh ja, jag tror hon har haft go kväll en gång i tiden och nu har hon fråga doktorn! Hemsk!

Anonym sa...

Så hette hon ja, den boken läste jag två kapitel av sedan gav jag bort den .

Tankevågor sa...

Ja det är faktiskt inte roliga lag....alla våra favoriter är borta tycks det som. Jag saknar Stefan Holm! :(

Anonym sa...

Hu, vad elaka ni är...

Jag gillar På spåret och alla deltagare. Det finns något charmigt med dem alla...(;-)

Rexxie sa...

Londongirl:
Japp, Stefan var riktigt duktig och faktiskt riktigt rolig!

Jerry:
Jag misstänker att du är en mycket snällare och trevligare person än vad jag är :-)

Jag vet inte riktigt om jag skulle klassificera varken Göran Hägg, Magnus Härenstam eller Kajsa Ingemarsson som charmiga, och vill jag se en tämligen tråkig och ocharmig person så kan jag titta mig i spegeln så spar jag lite ström också.