fredag, juli 13, 2007

Sorry Kim...

....men du kan sluta läsa nu eftersom du inte är intresserad av tröjor, och det är ungefär vad du kommer att få reda på här...

I alla fall så tog jag en liten shoppingtur för att få upp humöret lite efter VHS strykning av min juristutbildning. Så går det när man har dåligt självförtroende...

I alla fall så är jag på lite bättre humör efter ett par Lindebergjeans, ett par Filippa-K-jeans, en Ittalavas och lite annat smått och gott!

Det bästa av allt är att jag numera kan ha 31-tumsjeans... Det har inte inträffat efter att jag fyllde 18....

Nu skall jag bara jobba mig ner mot 30 tum!

6 kommentarer:

Elisabet. sa...

Hej min vän!

Läser här oftare än jag har kommenterat .., det har varit lite mycket ett tag.
Jag är glad att du finns, Rexxie.

Rexxie sa...

Åhhh, vad glad jag blir! Ta det nu riktigt lugnt, det vore ju tråkigt om PLU-numren försvann igen :-)

Anonym sa...

Dåkan jag låna Filippa jeansen ju! Vi har nämligen samma storlek =)

Rexxie sa...

36 tum långa? Inte trodde jag att du var så lång, min käre Tennis!

Anonym sa...

Ähh.. man kan ju kanske vika upp dom eller nåt ; ) Är ju midjan som är det viktiga!

Anonym sa...

men va f-n du är ju tunnare än vad jag är snart.. :)