torsdag, juli 26, 2007

Finally !!

För ungefär ett och ett halvt år sedan köpte jag en ny brevlåda eftersom min gamla ramlade omkull hela tiden (fäststolpen satt inte särskilt bra). Problemet var bara att precis i samma veva så började Posten här i karlskoga att centralisera alla brevlådor, och då tyckte jag inte att det var någon idé att sätta upp den, och när Posten var klara så blev min låda bara stående...

Idag har jag i alla fall monterat upp den; passar bra eftersom jag skall vara borta hela nästa vecka, och då får förhoppningsvis posten plats!



Vad är mer på gång i den Rexxianska trädgården? Röda och svarta vinbär, körsbär, Peace-rosor, röda rosor av något slag, pelargoner och tagetes! Det är ungefär allt som är på gång just nu...


2 kommentarer:

Jerry sa...

En riktig och REDIG karl i trädgården skulle säkert kunna plocka av det mesta i din trådgård... kanske kan måndagen ge en hint? (;-)

Rexxie sa...

Du menar alltså att jag inte är redig? Hmmmm....