lördag, juli 14, 2007

Hmmmm....

Jag har ju skaffat en sån där snofsig karta som alla andra verkar ha nuförtiden så att man kan se varifrån i världen ens läsare kommer från (nåja, inte var de kommer från utan snarare var de befinner sig just nu).

Mest bara Sverige (och jag måste nog läsa på geografin lite så att jag får reda på var Popetorp, Klista och Dörby ligger), men lustigt nog har jag två besök från Houston, Texas. Skulle kunna vara en tillfällighet, men det är som sagt två tillfällen med 8 timmar emellan...

Intressant! Skall kolla ip-loggen i morgon om det är samma ip-adress (kan eventuellt vara någon som surfar efter nakenbilder på Joe DAllesandro, det är ganska många som hamnar hos mig då av någon anledning).

PS: Kan förstå att man surfar efter bilder på Joe när man ser ut så här (OBS öppna inte på jobbet om ni är känsliga)

6 kommentarer:

Rexxie sa...

Jojomensan, det var Joe som Houston-borna satt och surfade efter...

Elisabet. sa...

Ooooops .... det var inte .... ja, det var en vacker bild ..-)

Ponte sa...

Så du kallar dig Joe DAllesandro som nakenmodell Rexxie...

Rexxie sa...

Hahaha, you wish...

Tyvärr är det inte så, men man skulle ju ha kunnat hoppas!

Ponte sa...

Om geografin, så hade jag en besökare från Beckomberga härom dagen. Så jag bara väntar på ett par män i vita rockar som har en sådan cool tröja med knytning på ryggen till mig...

Anonym sa...

Ojdå! Han var rejäl Joe. :-)