fredag, juli 20, 2007

Outad på exjobbet....

För en vecka sedan blev Ponte outad ofrivilligt på jobbet, och idag var det min tur....

Var in på ex-jobbet en hastig sväng i förmiddags eftersom de strulat till "mina" system lite, och personen som normalt har hand om det är på semester. I alla fall så ropade min ex-chef och frågade när det var jag skulle åka på Pride...

Guess what I: jag brydde mig inte särskilt mycket (vilket jag trodde att jag skulle göra). Jag hade kanske brytt mig mer om jag jobbat kvar, men jag tror inte det.

Guess what II: himlen ramlade inte ner, ingen började kasta sten eller något annat otrevligt...

9 kommentarer:

Anonym sa...

Det måste ha känts väldigt skönt?

För egen del kanske det är det enda som skulle funka? Vem vet...

Rexxie sa...

Njae, väldigt skönt vet jag inte om jag skulle beskriva det som, men visst, jag kan hålla erkänna att jag absolut inte tyckte att det gjorde något.

Vi skall ju också komma ihåg att de som jag jobbat närmast är på semester.... (så stenkastningen kanske kommer senare :-)

Magnus sa...

Jag fattar inte varför det är en så stor grej. När folk väl vet så är det bara en själv som står kvar och undrar varför man dragit ut på det. Den enda som lider av de är en själv.

Som du säger, det hände ju inget.

Åk till Pride och gå med i tåget sen skiter du fullständigt i vad folk skulle tänkas tycka.

Go Rexxie!!

Elisabet. sa...

darling rexxie: har du sett filmen "Hemligheter och lögner"?

Om inte. Hyr den. Köp den!
Kram!

Rexxie sa...

Magnus: Jag vet, jag vet!

Darling E: Näe, den tror jag att jag har missat! Är det den som heter Secrets & Lies på imdb?

Elisabet. sa...

Jepp!

Den är magnifik.

Elisabet. sa...

Och när du ser den, kom då ihåg din sista kommentar i det här inlägget ....-)

Anonym sa...

Jag tror och hoppas att inte någon kastar sten...

Om de gör det så visar det ju bara hur oerhört korkade de är

jag kastar iallfall inte..

Sköt om dig nu :) Du är bäst!

Ponte sa...

Välkommen till klubben Rexxie!