fredag, juni 29, 2007

Åhhh!

Hos The Sartorialist hittade jag precis hur jag skulle vilja vara klädd just nu (nåja, inte just nu för det regnar, men när solen tittar fram igen):



Bara njut av vad perfekt varenda liten detalj är, från den långärmade vita skjortan med franska manschetter, halsduken, shortsen som är precis lagom långa, den lilla knuten på skärpet, ankelsockorna till pricken över i-et: den lilla finurliga knytningen av skosnörena!

(för att inte tala om de alldeles perfekt brunbrända, vältränade och håriga benen)

PS: jag antar att det är inlägg som det här som gör att manlighetstestet går åt helsike :-)

5 kommentarer:

Aronson sa...

Åh, jättesnygga byxor!

Men snörningen på skorna? Oh, bite me.

Rexxie sa...

Nu känner jag mig sådär uråldrig igen när ni ungdomar slänger er med uttryck som jag inte har en aning om vad de betyder! Är Oh, bite me positivt eller negativt?

Är det Jordgubbar och vaniljglass, oh, bite me eller är det Surströmming, oh, mite me

:-)

Anonym sa...

Jättefina skor... och ben som sagt. :)

Herr Planström sa...

Ja, alltihop får godkänt, det är väldigt snyggt (särskilt shortsen med fint skärp!), fast skorna hoppar jag över, de är verkligen inte inne iår. Och inte knytningen heller.

Härligt manligt håriga ben, ;)

Anonym sa...

Fantastiska ben. Kläderna ser jag inte ens.