tisdag, juni 05, 2007

Yippie !!!

Enligt vuxenpoäng.com så är jag bara 33,9 år!!

14 kommentarer:

Elisabet. sa...

Och jag är 41.9 .. !

Erik sa...

Och jag är 34,9. Vad hände med min ùngdom?

Anonym sa...

Vi är nästan jämngammla. Jag blev 24.6!

Rexxie sa...

Darling E:
Där ser du, du skulle ha tagit 25-åringen och det hade inte varit så stor åldersskillnad :-)

Erik:
Men hur gammal är du på riktigt då? Nyfiken, nyfiken, nyfiken!!

Tennis:
Nåja... Antar att det beror på din vanish-fixering att du är några år äldre än IRL, och i mitt fall beror det nog på mina ångest-shoppningar på JC, Carlings och Jack&Jones :-)

Anonym sa...

HAHA! Gud så sött =) Vi bara måste råshoppa på JC-rean nångång (gärna utklädda till Christer Björkman).

Rexxie sa...

Just nu känner jag mig som CB "on a bad hair day"; måste verkligen beställa en tid hos frisören...

Funderar för övrigt på att köpa ett par vita jeans, det känns väl lite som CB-varning på det :-)

Erik sa...

19 år på riktigt....

Och nu är jag fast med det nya "Dubbelt Upp"...

Värdet på sedeln - Val**en
Runt en kudde - ****ottsvar

De två första * i "Runt en kudde" är samma som * i "Värdet på sedeln".

Hjälp!

Rexxie sa...

Okidoki, det var ganska stor skillnad .... (fast testet är ju tämligen fånigt)

Runt en kudde: ÖR-NG-OT-TS-VA-R
Värdet på sedel: VA-L-ÖR

Jag tycker att örngottsvar är lite tårta-på-tårta, i min värld är det man har på en kudde antingen ett örngott eller ett kuddvar, inte båda samtidigt...

För min del kan jag inget uppe i vänstra hörnet! VEDKAP och KAPUN klarar jag, men vem är den demoniske skådisen, och vad blir spets för något ???

Rexxie sa...

Det är ju naturligtvis VA-L-ÖR-EN det skall vara; glömde sista EN

Anonym sa...

Haha vita jeans är ju supersnyggt! CB har bergis massor, grejen är bara att han är ful i dom och vi är snygga i våra.

Erik sa...

Jag undrar om inte uppgiften ska vara något som slutar på uppdrag, pensionsbolag ppm och det gula har jag får till "Undrar om det inte ..iv.. galet här". Men nere till höger har jag ingen aning.. runt vaken?! Hamnar till slut många bönor i? :S Tacksam för hjälp!

Nu när jag är tillbaka på hemmaplan, London, så har jag köpt med mig alla korsordsbilgaor som finns! Hur ska jag överleva tills nästa gång jag är på tur i Sverige?! :D

Rexxie sa...

Runt vaken = IS-KA-NT
Bönorna = R-OS-TE-RI

..IV.. galet skall vara BL-IV-IT

Jag kan skicka någon korsordsbilaga då och då om du vill, maila mig i så fall på anders@rexxmaster.se (det får du göra i vilket fall som helst :-)

qi sa...

37

Saga sa...

Med tanke på att jag fyller 34 år på fredag så blev jag ganska nöjd med mina 28,9 år enligt 'vuxenpoäng.com'
:)