fredag, juni 29, 2007

Ihhhh !!!

Eftersom manligt/kvinnligt-testen snurrar runt i bloggsfären just nu roade jag mig att göra båda testen, och jag är förfärad över resultatet!!!

Manlighetspoäng
Din poäng: 6
Din manlighet är lika stor som den hos modern konsts. Helt obefintlig. Din mor måste vara stolt över dig.

Kvinnlighetspoäng
Din poäng: 286
Det är sådana som du som sätter definitionen för vad som är kvinnligt och inte. Du är ett praktexempel av kvinnlighet. Sträck på dig och var glad!

Nu skall jag sätta mig med min bärbara och kolla upp vad som ger utslag på manlighetssidan så att jag kan öva mig! Jag har en känsla av att v-ringade tshirts inte är OK och att jag måste rapa/fisa lite mer....

Edit lite senare:

Nu vet jag vad som är ajabaja i manlighetssynpunkt:
- man får inte gilla att shoppa (-10 poäng)
- urringade t-shirts är inte OK (-15 poäng för v-ringad, -10 för annan urringning)
- rosa kläder är fel (-20 resp -10 poäng)
- slåss (-2 poäng om man tycker att det är våldsamt)
- ölmage (-2 poäng om man tycker att det är äckligt)
- slå sönder tv-apparaten (-10 poäng om man inte vill göra det)
- olja, smuts och damm (-10 poäng om man ogillar)
- bensinlukt (-10 poäng om man ogillar)
- svettlukt (-2 poäng om man tycker att det är mindre härligt)
- curling (-5 poäng om man tycker att det är en sport)

Jaja, jag får väl fortsätta vara omanlig då om jag gillar att shoppa urringade t-shirts utan olja, smuts och svettlukt...

0 kommentarer: