torsdag, april 13, 2006

Min rygg...

... gick av idag när jag skulle resa mig från min skrivbordsstol, så nu är det ryggläge som gäller. Tyvärr brukar det hända ungefär en gång per år; så går det när man inte tränar...

Där gick den påskhelgen! (skall försöka åka hem till mina föräldrar på påskafton ändå, men 15 mil i en bil avskräcker).

Eftersom det lät lite tveksamt om Maleandro skulle få något påskris i år får han ett av mig!


(det är väl bäst att påpeka att det inte är jag som har fotat det, utan jag har helt skamlöst snott det från nätet)

3 kommentarer:

MB sa...

Tack så jättemkt, du är en sån liten raring.....megakramen till dig!!!!

Anonym sa...

Hey what a great site keep up the work its excellent.
»

Anonym sa...

Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
»