söndag, april 30, 2006

Gaaaaaah

Var (som vanligt) in till jobbet idag; tror inte att jag haft en enda hel-ledig helg sedan februari. Idag tog jag sista rycket och flyttade upp till mitt nya kontor, och så här blev det:


(om ni hade mikroskop så skulle ni på den högra tavlan se Rexxie (till höger) iförd G-dräkt och hela faderuttan innan en flygtur med Draken; det ni!)



...och här är lunchen:



Tyvärr upptäckte jag en sak (och därav rubriken): jag har hamnat fel på nätverket, så jag kan inte kolla mina favoritbloggar på jobbet längre!! Gaaaaaah säger jag igen!

5 kommentarer:

Elisabet. sa...

Å, så underbart att ha ett eget rum på arbetet!!!
Det ska jag ha i mitt nästa liv.
Och en sån här knappsats utanför dörren där det står ... VÄNTA eller UPPTAGEN.

Rexxie sa...

Nåja, jag delar det med en kollega; men det skall faktiskt bli skönt att ha ett (nästan) eget rum; har suttit i kontorslandskap tidigare.

Någon knappsats blir det dock inte, det är bara att kliva in (och dessutom används balkongen på mitt kontor som "rökbalkong" så det kommer att bli ett himla spring :-)

Det Mörka Hotet sa...

G-dräkt är ALDRIG fel!!!

(Om inte annat: en bra dörröppnare på krogen...!)

Samuel

Anonym sa...

I say briefly: Best! Useful information. Good job guys.
»

Anonym sa...

Interesting site. Useful information. Bookmarked.
»