lördag, september 13, 2008

Nu är det...

...länge sedan jag skrev något sist!

Händer väl egentligen inte så mycket mer än jobb, jobb, jobb. Paradoxalt nog så har jag inte särskilt mycket att göra (och känner mig därför mest som en belastning just nu), men i och med att jag pendlar till Stockholm så går det åt tämligen mycket tid...

Har i alla fall varit på företagets sommarfest som bland annat bjöd på uppträdande med en hög med transor (inte särskilt bra) och på BWO lite senare på kvällen (bättre).

I morgon bär det av till London för två veckors utbildning (och jag som hatar två saker här i livet; det ena är att resa, och det andra är att prata engelska). Huvaligen!

Dessutom är kursen baserad på två andra kurser (som jag inte har gått), så det känns lite som att hoppa på läkarlinjen (typ) direkt på tredje året utan att ha gått de två första...

Vi hörs om några veckor (förhoppningsvis, om jag inte tappar bort mig helt på Heathrow eller blir galen av kursandet eller något sånt)!

0 kommentarer: