måndag, augusti 04, 2008

Vad har jag...

....gjort mer senaste tiden då?

Inget speciellt (dvs allt är som vanligt). Var upp och tittade på prideparaden i regnet (fast jag fuskade och stod under bron över Hamngatan, så på mig kom det inget regn). När jag ändå var där (i Stockholm alltså) så passade jag på att köpa mig ett par snygga gråa Armani-jeans att IT-konsulta i (och en kortärmad Ben Sherman-tshirt, två långärmade Red&Green-tshirts, en CD-box med 33 st CD som är "the best of Wagner" från Bayreuth samt en DVD med Elektra).

That's it! Roligare än så var inte Rexxies sommar....

14 kommentarer:

Anonym sa...

Elektra, med Jennifer Garner? Ninja-Elektra? Marvel Universe-Elektra? Daredevils exflickvän Elektra? Fick dåliga resensioner men jag tycker den är betydligt bättre än Daredevil och inte alls så illa. Jag är ett stort fan av både Garner och Elektra (särskilt serietidningsvarianten som jag följt i, öh, över 25 år.

Rexxie sa...

Hahaha, näe...

Richard Strauss Elektra med Birgit Nilsson och Leoni Rysanek, inspelad 1980 på Metropolitan!

Anonym sa...

Du har blivit "tagen" av mig. Mer information på min blogg... *kram*

Det Mörka Hotet sa...

Ha, ha: jag skrattar åt ditt svar på Jontas kommentar/förfrågan!

Wow: med de nya kläderna lär du se ut som välklädd James Bond!

Rexxie sa...

Nu upptäckte jag en sak som jag inte lagt märke till tidigare!

Jag har hela tiden förutsatt att det var Fred (http://fredzilla.blogspot.com/) som skickade Elektrakommentaren eftersom han är filmfantast, och så var det Jontas! Jag skäms!

I alla fall har nog Jontas och jag lite olika referensramar när det gäller Elektra. I min lilla hjärna så är Elektra likställt med Strauss operavariant, och det är väl bra att bli påmind ibland om att man nog är lite knäpp...

James Bond kan slänga sig i väggen! Vad har han förutom en smoking?

Anonym sa...

Men varför gick du inte? Jag gick ända till en bit bortanför Mariatorget och blev inte blöt alls.

Rexxie sa...

Annaa:
Helt enkelt för att jag inte hade någon att gå med, och att bara traska med utan att känna någon är inte riktigt min grej!

Anonym sa...

Synd! du kunde gått med oss. Men du kanske inte hade velat gå precis där vi gick, med hbt-sossarna.

Rexxie sa...

Njae, är väl lite mer mitten/höger än så (fast å andra sidan hade jag gärna gått med dig)!

Cecilia N sa...

Vad har du gjort mer den senaste tiden då?

Enligt mina beräkningar har du väl hunnit börja ditt nya jobb!

Heja dig!

Anonym sa...

Dags att uppdatera nu, grabben!

Anonym sa...

http://www.evanne.net/2008/09/02/natterna-ar-raddadeforlorade/

1000 tack lilla vän!

Jerry sa...

Var är du?

Vi på Kantarellen sa...

Nu får su allt skynda dig till min blogg... har något som du kommer att gilla. Men som sagt... skynda dig innan en massa andra inlägg hamnar ovanför. :-)

Ett inlägg "special for you"!