måndag, mars 12, 2007

142 dagar....

Jag har ju skrivit tidigare vid något tillfälle om när jag blir apatiskt uttråkad på det mesta, och att jag bara staplar allt på hög då.

Idag tog jag i alla fall hand om högen med DN som blivit liggande olästa. Den här gången var det 142 st DN som blivit liggande, så nu har jag 142 st kultur-delar att läsa, samt cirkus ett 20-tal söndagsbilagor, På Stan och DN Bostad att läsa igenom. Nyheterna, Ekonomi och Sport kastar jag bara bort; jag vet redan att Stegö-Chiló fick avgå som kulturminister och andra minnesvärda nyheter som inträffat de senaste 4-5 månaderna....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, jag saknar Stegö chiló lite grann!

Rexxie sa...

Japp, det skulle ha varit roligt (?) att se vad hon hade tänkt ta itu med på kulturområdet. Såg som hastigast en intervju med henne på någon TV-kanal häromkvällen, och det lilla jag hörde verkade vettigt...