lördag, maj 05, 2007

Äntligen...

....så är min dator ihopskruvad, installerad och någorlunda klar. Det blev en AMD 64X2 med 2 gb minne och dubbla grafikkort (och även dubbla skärmar).

Nu blir det omplantering av mina blommor (inte orkidéerna, utan de vanliga). Köpte 3 st älghornsbräken som jag tänkte ha i amplar på min lilla fnuttealtan, men såg just att de inte vill ha sol så jag får hitta på något annat ställe att ha dem på, och så får jag köpa något nytt till altanen...

Någon som har lagt pusslet med min bild på än? Ni har säkert inte hittat det :-)

4 kommentarer:

Jerry sa...

När jag såg det där pusslet så fick jag råångest och stängde genast ner det igen...det var alldeles för rörigt för mitt stora huvud!

En fin lördag önskar jag dig!

Elisabet. sa...

rexxie: du hade ju varit perfekt som man till mig!
Datakunnig (inga problem om det börjar att krångla), intresserad av blommor (helt perfekt!), och snäll och generös.

Meddela om du ändrar dig och föredrar kvinnor framför män ..)

Anders sa...

Ja, jag lovar att höra av mig i så fall.

Risken (chansen ?) är dock mikromal, så fortsätt leta på något annat ställe så länge :-)

Rexxie sa...

Oj, fel inloggning på förra kommentaren, men alla vet väl att jag heter Anders ändå...