torsdag, maj 31, 2007

Grattis på födelsedan!

I morgon fyller en av mina favoritskivor 40 år, nämligen Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band! Jag hade faktiskt inte hört egentligen något alls av Beatles förrän i slutet på 80-talet när NME släppte Sgt. Pepper knew my Father.

Det var jättekrångligt att beställa LP-skivor från England då (man måste beställa IMC på banken utställd på NME och skicka den till dem), och sen visste man inte riktigt i vilket skick som skivan skulle anlända i....

I alla fall så medförde det att jag köpte originalskivan, och jag älskar den, så ett jättegrattis på födelsedagen!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så jag klickade in mig via min rss-läsare och så möts jag av helt gay bloggutssende... wtf? ska du ha det så där? Det e ju helt blankt utan färg eller nåt.

Rexxie sa...

Det är väl snarare ett helt o-gayigt bloggutseende?! Eftersom jag är helt färglös (och tyvärr o-gayig) själv så passar det ganska bra :-)

Anonym sa...

haha, jo, men det ser ut som om det är något fel på sidan, som du länkat fel till din .css-fil elr nåt :)

Rexxie sa...

Hmmm, jag får väl fundera på om jag skall gay'a till den lite då :-)

(fast då måste jag ju nästan gay'a till mig själv också och det vet jag inte om jag orkar)