tisdag, maj 08, 2007

Åhhh, jag blir galen!!!

"Växer på fjällängar" som slutar på omron, och som borde börja på O eftersom "Boja" borde bli ok ??? Darling E vet säkert vad som växer på fjällängar, men jag har inte en susning! (och det är säkert fånigt enkelt...). TennisC borde väl för den delen också veta det eftersom han kommer från trakterna ifråga....



Här saknas det också lite! "Maska" skulle kunna vara ögla, och "Samhälle" skulle kunna vara by, men vad är det i så fall som "Kan vara gott"? Gly, gry, ??? (det skulle ju kunna bli GAY men så liberala tror jag inte ens DN's fredagskorsord är....).



Fick för övrigt resultatet från vårens högskoleprov idag. Det blev 1,7 igen, så nu får jag väl acceptera att jag inte är en 1,8'a. Förra gången var jag 2 poäng ifrån 1,8, och den här gången var jag ett (1) dj...la poäng ifrån! Å andra sidan: om jag gör det i höst igen borde jag ju faktiskt få 1,8 om trenden håller i sig....

4 kommentarer:

Elisabet. sa...

Hej du!
Boja .. det måste ju vara OK.
Googla på det andra .., jag fattar inte heller vad det kan vara ...*tänker efter riktigt mycket*

Elisabet. sa...

Och samhälle: det blir ju BY.
Gott .... kan vara "gry", men jag vet inte ....?

Elisabet. sa...

maska = agna
då stämmer gry och så blir det by.

titta, så bra det går ..-)

Och jag skulle säkert ha noll på högskoleprovet .. haha.

Elisabet. sa...

Och nu ser jag ju att du redan har skrivit allt det där längst uppe ..,-)