fredag, maj 02, 2008

Test...

Hade tråkigt (som vanligt) så jag gjorde ett test på vilken nationalitet jag tillhör i bingen, och blev faktiskt 75% swedish in bed*, med följande motivering:

You have no inhibitions in the bedroom! For you the naked body is to be used as a medium of expression, like painting or sculpture. Indeed, if you had your way all underwear would be banned, even on old ladies during winter.

Nåja, om jag fick bestämma så skulle nog de gamla tanterna få behålla trosorna på!

* Jag har en känsla av att de helt enkelt kollar ip-adressen varifrån man surfar, men jag kan ha fel :-)

5 kommentarer:

Rexxie sa...

Jag hade fel när det gällde ip-adressen; testade en gång till och blev brasilianare...

PGW sa...

Jag var 62 % svensk. Undrar vad jag är i övrigt?

Anonym sa...

82 % ryss. Jag tycker om att starta revolutioner i sängen med diverse oljor, fick jag till svar.

Rexxie sa...

PGW: Bra fråga som jag inte ens tänkte på!

Jontas: Vad avundsjuk jag blir!

Ponte sa...

Ja ryss blev man visst...