onsdag, januari 09, 2008

Tjohooo!

Bredbandet är inkopplat i min lägenhet, så nu kommer det att kännas lite mer som hemma!

Tyvärr har jag svårt att sova här, men jag vänjer mig kanske (och om jag inte gör det får jag väl stå ut med att vara hålögd och trött)!

Om jag ändå bara hade något att sitta på här....

Just nu känns det som om en bärbar dator och en fet fotölj egentligen är det enda som behövs, men i nästa vecka ramlar flyttfirman in med möbler som skulle räcka till att försörja ett ikeavaruhus i åtminstone några dagar...

8 kommentarer:

Det Mörka Hotet sa...

Flyttfirma...?...!

Jo, jo: en del smörjer kråset!

Rexxie sa...

Jajamensan! Det är bara det att jag bara får in 6 flyttkartonger i min lilla bil, och då får jag köra 17 gånger (á 250 kr gången) bara för att få över kartongerna (cirkus 100 st). Sen måste jag ändå hyra en lätt lastbil för att köra soffa, bokhyllor, cyklar och annat som inte går in i bilen, och då är vi uppe i ungefär vad det kostar att ta en flyttfirma. Dessutom slipper jag då att bära upp 100 st flyttkartonger 3 våningar upp....

Anonym sa...

Då väntar jag bara på en inbjudning... (;-) *kramar om*

Rexxie sa...

Det kanske det kommer så småningom (eller så kvistar jag över till dig :-)

Elisabet. sa...

Va?
Vad har jag missat?
Har du sålt huset och flyttat?
Var bor du nu?

Rexxie sa...

Men snälla Darling E! Hur sällan läser du min blogg?

:-)

Dagodfather sa...

När är det inflyttningsfest?!?!??!

Rexxie sa...

Vad sägs om "aldrig"?