fredag, januari 11, 2008

Ikea living..

Nu när jag håller på och skruvar isär alla mina Ikea-möbler (för att sedan få nöjet (?) att skruva ihop dem lite senare så är jag nästan lite avundsjuk på Mark Malkoff.

När hans lägenhet skulle sprutas mot insekter så ringde han helt enkelt Ikea och bad att få flytta in en vecka, och Ikea sade ja. Han bor därför numera i en liten "lägenhet" på Ikea till alla kunders förnöjelser.

Naturligtvis så filmas hela eventet och läggs ut på www.MarkLivesInIkea.com så ni kan ju surfa dit och titta lite.

2 kommentarer:

Fred Anderson sa...

Även gamle Talking Heads-sångaren är fascinerad av IKEA, i alla fall på sin blogg där han jämför varuhuset med ett dataspel:

http://journal.davidbyrne.com/2007/11/11032007-social.html

Rexxie sa...

Japp, jag såg det! Mest fascinerad blev jag över faktumet att han aldrig varit på Ikea tidigare!