fredag, december 14, 2007

Yoda har flyttat....

....till Uppsala och startat ett företag som heter Kreerar. Man kan i alla fall få det intrycket av språket på deras site:

Kreerar Webbpubliceringssystem är inte svårt att lära. Men inte bara det, ni kan överallt i hela världen eran websajt uppdatera.

Ett exempel, ni säljer bilar av märket Audi. Då kommer sidan var Audi A8 står att hittas av sökmaskinen när ordet Audi A8 blir infört .

Överallt i hela världen kan ni inlogga på det software som är betydelsefullt för erat företag.

Våran Webbpubliceringssystem är utifrån användarens perspektiv utvecklat och är under tiden en beprövad koncept som direkt kan avkasta kostnaderna och som kan hjälpa med effektiviteten i din fördel.

Man får väl hoppas att de är bättre på att bygga html än vad de verkar vara på svenska.

Frågan är bara hur de skall få tag på några kunder?!

Tack till PGW som hittade Kreerar's sajt!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Halloj Snygging!
Är allt här å kollar upp dej, då o då. Men det är ju satan så svårt att lägga av en kommentar.
Klicka hit o dit,,,jösses så krångligt det blivit!
Tror jag lyckades nu då?

Rexxie sa...

Snygging? Hmmmm...

PGW sa...

Visst känns Kreerar som ett företag man GÄRNA anlitar ;-)

Rexxie sa...

Vad jag inte riktigt förstår är varför man valt namnet kreerar?!

Jo, jag förstår kopplingen till kreera (= att skapa något), men jag tycker att det är oändligt otympligt, och jag undrar hur många som tillhör den yngre generationen som känner till kreera. Undrar hur många som kommer att uttala det ungefär som "kriraar"...

För att komplicera det ytterligare finns redan webbyrån kreera.se (med riktigt bra svenska, formgivning och riktigt snygg logga).

Näpp, jag tror inte att succén för kreerar är given!