söndag, december 02, 2007

Lottning...

Hör och häpna! Jag kollade faktiskt på lottningen inför EM och tyckte faktiskt att det var lite spännande, speciellt på slutet när Sverige riskerade att hamna i gruppen med Holland, Italien och Frankrike!

Vem vet, jag kanske till och med kollar på någon match när det är dags!

PS:
Anledningen att jag fastnade var egentligen för att jag råkade slå på TV'n när Österrikes lagkapten Andreas Ivanschitz presenterade den officiella fotbollen. Han är söt som ett sockergryn!

5 kommentarer:

Unknown sa...

Åh! Vilken grupp kom vi i då?

Rexxie sa...

I grupp D med Grekland, Spanien och Ryssland.

Ponte sa...

Även sporten kan ha sina ljusa sidor, och hunkar att kika på...

Elisabet. sa...

Mötte vi inte Spanien förra gången också?
Det hade nog kunnat vara värre.
(Men oj, vi fick ju storpisk senast förresten mot just Spanien ...).

Rexxie sa...

Ponte:
Det är väl enda fördelen (hunkarna alltså), och där är fotboll bästa sporten :-)

Darling E:
Jag har inte en aning om vilka vi mötte förra gången!