torsdag, juni 22, 2006

Sleepless in Karlskoga...

Kan inte sova av någon anledning, så nu har jag klivit upp i stället för att bara ligga och vrida och vända på mig.

Har kollat på en säsong (den enda) av en amerikansk dokusåpa som heter Boy meets Boy ikväll.

Koncept: snygg kille (James) skall välja en av 16 deltagande killar och välja bort 15 av dem. Som en liten twist har TV-bolaget blandat upp med drygt en tredjedel straighta killar, så det är alltså inte säkert att James väljer rätt...

Egentligen tämligen banalt, men jag kan i alla fall konstatera att min gaydar är totalt supertvär-ur-funktion! Hade inte klarat av att peka ut en enda av de straighta killarna (eller vice versa); och typiskt nog så visade sig min favorit (Franklin på bilden här nedan) vara straight... Suck!



Så där, nu har ni fått lite värdelöst vetande, och jag har tryckt i mig en banan + mjölk (ekologisk), så nu kan jag nog somna igen.

PS: Den ekologiska mjölken beror inte på att jag blivit inspirerad av herr Planström vilket jag naturligtvis borde ha blivit; utan det beror på en ledare av Torehammar som övertygade mitt snöda ekonom-hjärta om att det var helt liberalt rätt...

0 kommentarer: