tisdag, juni 27, 2006

Konstiga prioriteringar ?

Ni, mina kära bloggläsare, har lite konstiga prioriteringar! Innan jag gick hem idag var det 4 st som röstat om vad jag skulle göra.

50% tyckte att jag skulle läsa mina DN, och 25% vardera tyckte att jag skulle diska min spy-doftande disk respektive dammsuga. Förstår inte riktigt varför DN skulle vara prioriterat över disken...

Nu är i alla fall disken avklarad, och nu skall jag börja med DN (som för den delen var 38 st och inte 27 st; jag förstår inte riktigt varför jag prenumerarar ibland).

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha... läsa DN är ju ändå roligare än att diska och dammsuga... :-)

Rexxie sa...

Speciellt när man gör det i efterskott.

Det går nämligen till så att jag slänger nyhets, ekonomi- och sportdelarna och spar Kultur, Lördag-Söndag och Pastan, så det blir 38 kulturdelar, 5 eller 6 Lördag-Söndag och 5 eller 6 Pastan...

Anonym sa...

Precis, jag tror jag svarade att du skulle läsa DN enbart för att inte ge mig själv dåligt samvete över att jag hellre läser Sydsvenskan än diskar, städar, packar upp och tvättar resekläderna..

Anonym sa...

Great site loved it alot, will come back and visit again.
»